PitaPata Cat tickers

dinsdag 7 augustus 2012

Twee weken oud, tijd voor een bezoek

Vandaag is het twee weken geleden dat de little stalkers zijn geboren. Ik heb gehoord dat het heel erg goed gaat en dat de kittens wat rondkruipen de doos en hun wereltje al beginnen te ontdekken. Morgen kan ik het zelf zien, want dan ga ik bij hen op bezoek en....mijn poesjes uitkiezen. Ik had bedacht om een katertje en een poesje te kiezen, maar misschien kijk ik morgen bij het maken van mijn keuze, niet naar het geslacht, maar naar welke poesjes het leukste zijn. Het blijft ongetwijfeld moeilijk om te kiezen en eigenlijk zou je ze dan allemaal willen hebben, want hoe kan je nu kiezen tussen al die bolletjes op pootjes. Gelukkig kan ik ze niet allemaal nemen, want er zijn meer poesjes die een nieuw huis krijgen straks. Voor mij zijn er twee gereserveerd, maar welke dat mag ik zelf kiezen.
Wie op kraamvisite gaat neemt natuurlijk iets mee en daarom ben ik bij prenatal de dierenwinkel geweest voor een cadeautje. Gewoon alvast wat dingetjes voor de kleintjes en mamma Mauw.

Papiertje erom

Klaar voor morgen.

De accu van het fototoestel is opgeladen, op de memory-disk is genoeg ruimte voor een flink aantal foto's en het toestel ligt in het zicht om morgen mee te nemen. Ik ben van plan om veel foto's te nemen zodat ik als ik weer thuis ben, kan blijven wegsmelten bij de kiekjes van de zevenling. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.